Åter till vardagen

25 Okt

Nu har vi äntligen tagit oss hela vägen hem med ett stort schabrak efter bilen och två rastlösa barn. En bilresa på 45 mil med våra barn kräver lite planering kan jag lova! En hög med filmer, böcker och massa frukt brukar kunna fördriva ett par timmar iallafall;). Det gick över förväntan måste jag säga och vi börjar piggna till nu. Förutom en lång bilresa har dagen bestått av en hel del in- och utpackande av prylar som jag för övrigt snart ska återgå till…

Nu har vi laddat batterierna och ser fram emot att slutföra en del påbörjade projekt här hemma. Det viktigaste nu är att få färdigt badrummet. Så nu kanske ni får lite mer omväxling här igen och slipper alla inlägg om vagnen som vi nu lägger lite åt sidan.

Men först tänkte jag att jag bara måste visa er hur den ser ut nu. Detta trots att det är bäcksvart ute och mycket dålig belysning i vagnen. Mycket fixande återstår men visst blir det fint!? Tänk er att alla smådetaljer också målas och kommer på plats. Ny belysning, omklädda dynor, (nu är det dem gamla med filtar på), nya rullgardiner, förvaring och såklart inredningsdetaljerna. Va tror ni? Blir det bra?

Ett svar to “Åter till vardagen”

  1. Yenny 5 februari, 2012 den 13:14 #

    Ska ni sälja husvagnen nån gång vill jag köpa den 😉 Den är såååå fin!! Vill se mer 🙂

Kommentera

