En vit jul?

4 Dec

Ja och lite svart och grått också. För ute känns det som om det kan dröja ett tag innan snön och julen gör sig påmind. I år har det inte pyntats så överdrivet mycket här hemma och för första året på länge har jag inte gjort några jularrangemang med blommor som jag alltid brukar. Eftersom vi inte kommer att fira julen hemma har jag inte heller planer på någon julgran. Nu kanske ni tycker att det känns trist och deppigt men nej, till våren öser jag säkerligen på med mer färg igen! Så här ser det ut i vår hall just nu. Det orangea har bytts ut mot krispigt vita och gråa toner. Inte så mycket så påminner om julen men en tomte, en kotte och några granar kanske räcker eller vad säger du? Sen hade jag väl inte visat er den nya tavlan sen den kom på plats ellerhur?

Kommentera

