Julklappstips

12 Dec

Oj vilken dag! Nu sover båda barnen en stund och jag laddar med en kopp kaffe och ett par pepparkakor innan det bär av mot dagis och luciafirande:).

Hittills idag har T:s trots verkligen gjort sig påmint, hoppas att hon blir på bättre humör när hon fått sova en stund! Jag minns så väl för några år sedan när man gick i affärer och såg barn som kastade av sig mössor och skor och skrek både det ena och andra och gjorde allt annat än de föräldrarna ville. Då kändes det avlägset, men nu är jag själv där. Jag har två underbara barn men ibland är T inte riktigt sig själv för en stund, tur att det går över:).

På tal om något helt annat som känns lite roligare. Jag kikade för ett tag sen in hos Malin på Inspiration och design och hittade via henne en beskrivning på hur man gör egna canvastavlor. Efter lite funderande så beställde jag några förstoringar (redigerade till svart-vitt i photoshop) och införskaffade canvasdukar för den perfekta julklappen. Nu ska tavlorna bar göras också, får se när det blir lite tid över. Beskivning på hur man gör hittar du här. Har du också något bra julklappstips?

Bilder lånade från: bluecricketdesign.net
Kommentera

