Här är dem!

20 Dec

Nu är alla kläder nerpackade och lite annat är fixat så jag känner att jag har läget under kontroll. Passade på att ta det lugnt en stund och knäppte några bilder på dem nya stolarna som monterades i hop alldeles för sent igår kväll. Jag är helnöjd men inte med bordet. Ska som jag tidigare berättat ta en kraftansträngning och måla det någon gång framöver. Undrar bara när tiden ska räcka till det? Varför är det så att om man byter ut en sak iett rum så vill man bara fortsätta!? Eller det kanske bara är jag som är lite konstig?

Nåja, nu tar jag julledigt från bestyren här hemma ett tag. Men jag lovar inte att ni slipper mig här för det;). Jag önskar er alla en riktigt fin dag och hoppas att ni tittar föbi snart igen!

Kommentera

