Julmys…

25 Dec

Ja då var den stora dagen över men vi fortsätter väl julmysa lite till eller vad säger ni? Hoppas att ni hade det bra igår och att ni också fick besök av tomten för det fick vi. Till och med jag hade varit snäll för några paket var till och med till mig. Idag har vi varit på ”hemmaplan” och imorgon ska vi också vara här och fira lilla julafton med min andra syster och hennes familj, det ska bli kul!
Jag håller på med lite förändringar här på bloggen då tanken är att jag ska använda ett annat bloggverktyg för att även kunna använda surfplattan och mobilen när det behövs. Skulle något strula eller om jag är frånvarande någon dag så vet ni varför. Hoppas att jag/vi reder ut det!
Nu ska jag fortsätta med lite papperspysslande och mysa med familjen. Passar även på att bjuda er på en mysig bild som jag hittade på Livet hemma.

Lämna en kommentar