Planering

10 Jan

Det är mycket på gång här hemma just nu även om ni kanske tror att jag ligger på latsidan för jag är dålig på att hålla er uppdaterade numera…
Rösten min är på väg tillbaka och idag startade vi dagen med ett planeringsmöte på resturangen där vi kommer att ha våran bröllopsfest i sommar. En del bitar föll på plats men jag inser att vi har många timmars roligt planerande framför oss. Till nästa möte ska vi ha gjort en skiss på hur vi vill att borden ska placeras, hur dukningen ska göras samt vilken mat som vi vill ha.
Även en gofika med bästaste vännerna hann vi med innan det blev dags att sticka och köpa material till T:s säng.  Efter mycket velande bestämde vi oss för att bygga en själva. Tanken var annars att köpa en Odda eller Kurasäng från IKEA och modifiera den men vi hoppas att detta blir ännu bättre!
När jag nu väl är här så bjuder jag på ett par bilder från vardagsrummet. Som jag skrev blev det några inköp på Village förra veckan. Kanske du kan se vad?

Kommentera

