Nyinflyttad

16 Jan

Nu har jag äntligen tagit det stora steget som jag tidigare nämnt att jag pysslat lite med. Till en början är det inga stora förändringar så jag antar att ni känner er hemma. Om inte får ni hojta till! Det jag vill åt är enkelheten att ändra i designen samtidigt som jag  på sikt även vill kunna blogga via andra hjälpmedel än datorn. Den möjligheten finns inte hos blogg.se idag, iallafall inte för alla. Jag hoppas att alla gamla läsare/följare vill följa med över! Givetvis önskar jag även att fler nya läsare hittar hit!

Jag har flyttat allt i arkivet hit, det som dessvärre inte följer med över är alla era värmande kommentarer men jag hoppas att det med tiden fylls på med nya;). Ni som följer eller vill följa min blogg, glöm nu inte att ändra till den nya adressen: inredamedmera.wordpress.com

Med det så önskar jag er välkomna hit och bjuder på en bild från vår hall med de passande ordet…

3 svar to “Nyinflyttad”

  1. Emma 16 januari, 2012 den 17:01 #

    Klart att jag följer med dej hit, är ju inne & kikar minst en gång om dagen så nu är nya adressen sparad:) Tack för den fina awarden snälla du, glad jag blir, behövdes en dag som denna:) Massvis med kramar emma

  2. Louise 16 januari, 2012 den 18:03 #

    Klart jag följer med!! Tack så jättemycket för awarden! Det värmde!!

    Man kan ju inte direkt tvinga i de välling. Det är svårt att få det att fungera på nätterna. Vår dotter har börjat kludda vissa nätter. Inte alls omtyckt 😦 hoppas att det går över med våra nattproblem. Tur vi inte är ensamma om problemen 😉
    Ha det bra!
    Kram

  3. Yenny 16 januari, 2012 den 19:38 #

    Självklart ska jag och säkert många fler följa din nya blogg!! Vad smart att plocka med andra inlägg från gamla bloggen, då det är kul att kika tillbaka ibland :)) Jag börjar om att jobba v.5 men är bara en halvtid som sagt, så det kommer fortfarande bli mycket tid hemma, men skönt att få göra något annat också, om än det inte lär bli så mycket pengar 😉 Och lilltjejens inskolning går bara finfint, så det känns bra! Ska ändra länken till din nya blogg och tack för nomineringen, det var snällt :)) Ser fram emot sängprojektet ni håller på med!! kram kram

Kommentera

