Badrummet så här långt…

18 Jan

Ni ska vet att jag är oerhört glad och tacksam för era värmande kommentarer! Det är kul att se att fler och fler hittar hit och jag vill gärna att ni hojtar till om det är något som ni vill se mer eller mindre av här på bloggen. Tänkte att jag skulle visa er en liten glimt av badrummet igen. Jag har tänkt att överösa er med bilder från hela rummet så fort allting är klart. Pappershållaren har iallafall kommit upp nu, alltid något… Det som fortfarande ska fixas är spegel, passbitar vid handfaten, skiva till förvaringen, smyg vid dörren och sen ska nya krokar och toaborsthållaren upp på väggen. Så här ser det ut så här långt.

Här hemma rullar det på, min yngsta lilla krabat har börjat dra sig framåt och det  börjar gå undan minsann:). Det är mycket som utvecklas just nu och det märks för hon sover väldigt oroligt, skönt att veta att det går över! För övrigt är allt bra. Jag var förbi på jobbet härom dagen. Minns inte om jag berättade att jag ska åka iväg en heldag på utbildning nu i början av februari. Det är steg ett av fyra och en så kallad rekryteringsutbildning för att vi alla i företaget ska ha samma rutiner när vi nyanställer. Ska bli spännande! Har ju inte varit ifrån min lilla tjej mer än ett par timmar innan, men jag är övertygad om att det kommer att gå bra.

10 svar to “Badrummet så här långt…”

  1. Calle 18 januari, 2012 den 11:47 #

    Det är lugnt med barnpassningen när du är borta. Jag har kallat in farmor, mormor, samtliga grannar och hemvärnet så jag ska nog fixa det. Puss!

    • inredamedmera 19 januari, 2012 den 09:00 #

      Jag känner mig inte det minsta orolig nu när ni är så många som tar hand om barnen;).

  2. Linda - Harmony Home 18 januari, 2012 den 12:33 #

    Vilket härligt badrum! Och fin färgklick med det mörkt turkosa.

    Ha en fin onsdag /Linda

  3. Louise 18 januari, 2012 den 14:22 #

    Lika fint som alltid annars. Klart att det kommer att gå bra! Kul med lite utbildning såhär i mammaledigheten 😉

    Det blir säkert en stor skillnad med bara lådor och dyl. Är man lite av perfektionist så är man 😉

    Min lilla har oxå börjat ta sig fram. Jag hinner inte med, idag ålade hon sig snabbt fram till eluttaget. Nu börjar den här tiden igen 😉 kul men oerhört krävande
    Kram ha en bra onsdag

  4. Emma 18 januari, 2012 den 22:17 #

    Åh det är ju underbart ert badrum, jag flyttar in;) Ha det bra, kramar emma

  5. maddes färg och form 19 januari, 2012 den 11:52 #

    jesus va snyggt! älskar tvättstället, har faktiskt aldrig sett det förut 🙂

  6. Petran på DesignInsight 19 januari, 2012 den 19:36 #

    Första gången jag kommenterar men jag ska bli bättre!! Gud vad jag älskar din blogg! Vi har nog rätt lika smak har jag märkt!

    Såååå fint ni fått i badrummet, perfekt med fin inspiration såhär när vi ska försöka börja snart! är ni nöjd med era blandare? det är väl samma serie?

    Jag är som lite nyfiken på dig, har ju just upptäckt dig! 😉 måste läsa runt lite, här kan jag bli kvar länge! kram

    • inredamedmera 20 januari, 2012 den 15:27 #

      Tack snälla! Kul att du hittat hit och jag vet hur det är, oftast kollar man bara och tar sig inte tid att kommentera…

      Ja vi är jättenöjda med resultatet! Blandarna (ej till badkaret) kommer från INR, har för mig att serien heter Linc 20. Det finns även en annan snarlik som är något dyrare.

      Hoppas att du hittar lite inspiration till ert blivande badrum och fråga om det är något annat du undrar över!

  7. Yenny 22 januari, 2012 den 12:20 #

    Guuuud så fint badrum!! Snyggt och fräscht! Är så avis, då vi bara har ett litet badrum som var ”nyrenoverat” då vi flyttade in…inte alls min stil (typ beiget kakel…golvvärme dock vilket är toppen!) men inget vi kommer lägga ut några pengar på då det duger. spännande med utbildning, vad är det du jobbar med?? Åh vad kul att lillan börjat färdas framåt, nu blir det en jobbig period att man ska ”springa och jaga” då de ska slita och dra i allt, men det hör ju till :)) kram kram!!

Kommentera

