Där skulle man varit!

19 Jan

Någon mer än jag som gärna hade besökt Formex? Jag har visserligen aldrig varit där men hade garanterat stormtrivts! Mässan som startade idag och håller på tills på söndag, är den största mötesplatsen för nordisk inredningsdesign. Kolla in vilka underbara bilder Frida har tagit. Tur att det finns andra som är där och rapporterar:)!

3 svar to “Där skulle man varit!”

  1. Emma 19 januari, 2012 den 22:46 #

    Ja de vore underbart att få vara där, men nån gång i mitt liv hoppas jag få besöka formex:) Men som sagt, tur det finns andra som rapporterar! Ha en bra helg, kram emma

  2. Dessi at [Home and desire] 19 januari, 2012 den 23:22 #

    Mm. Ja! Vem hade inte varit på Formex? Någon gång kanske… 🙂

  3. KNORKAN 23 januari, 2012 den 15:46 #

    Jag var där i helgen. Det fanns så mycket fint! Nu är det bara att invänta alla varor 🙂 Kram

Kommentera

