Två till…

19 Jan

Härligt att så många awards delats ut under veckan! Man blir ju så glad och ännu bättre när man får göra andra glada! Själv fick jag ju tidigare i veckan en från Dessi och gissa om jag blev glad när jag igår kväll upptäckte att jag fått ytterligare en av Petra som driver den superinspirerande bloggen DesignInsight. Glad blev jag också när jag nu på morgonen upptäckte att jag fått en tredje genom den superfina bloggen Hemmamix. Tack snälla ni det värmer! Nu har jag  ju precis delat fem vidare så jag tar och sparar lite på min andra;).

Det har verkligen varit en spännande vecka! Det är här med bloggtips är ju ett superbra sätt att hitta nya inspirerande bloggar på. Ska försöka att bli bättre på att tipsa om bloggar som jag gillar.

Ha nu en riktigt fin torsdag!

Kommentera

