Hus och bus

26 Jan

Inte förvånande att även dessa produkter kommer från Ferm Living! Det är en barnsligare variant av ”griffeltavlorna” som jag visade här. Perfekt när barnen själva vill lära sig skriva såväl bokstäver som siffror. När det är fullt är det bara att sudda och börja om:).

Jag har gått i funderingarna att göra ett eget dockskåp/hus till T:s nya rum. I så fall vi jag att det ska göras på ett lite annorlunda sätt. Jag hittade den här trärena varianten hos Ferm Living och tycker att den var enkel och snygg. Kan ju användas som en hylla för den som inte vill ha ett docksåp. Kul som inspiration iallafall! Jag får fundera vidare.

Bilder: Ferm Living 

För er som undrar hur det går för oss i det nya barnrummet så kan jag avslöja att det går framåt om än väldigt sakta. Sängen är på gång men så mycket mer har inte hänt. Självklart ska jag visa er bilder så fort något finns att visa. Jag önskar er alla en riktig fin torsdag!

 

3 svar to “Hus och bus”

  1. Louise 26 januari, 2012 den 13:22 #

    Dockskåpet varit riktigt fint, perfekt att ha ett på väggen. Kör på det 😉
    Allt tar sin tid, man önskar att man haft mer tid att kunna fixa.
    Hur går det med bröllopsplaneringen?
    Kram

  2. Louise Alexandersson fotografier 26 januari, 2012 den 13:57 #

    å vad smart, kan man ju göra själv!

  3. Lina - Hus & Bus 27 januari, 2012 den 18:42 #

    Griffeltavaln var ju riktigt bra. Har en liten kille här hemma som älskar bokstäver så den hade nog passat perfekt här!

Kommentera

