Fredagsmys

3 Feb

Tjuvstartade fredagsmyset och tog mig en kopp kaffe medans jag kikade i Stoff och Stils nya vårkataloger. Kan inte annat än medge att jag blev grymt inspirerad! Kan hända att en och annan tygbit klickas hem därifrån. Ska ju även ta och köpa möbeltyg till husvagnen som ska få en ny kostym, får kika lite mer på det och se om det finns något som passar. Har du missat eller glömt hur långt vi hann med vagnen i höstas så hittar du bilder här.

För er som undrar hur jag hade det igår så kan jag säga att det var superkul och lärorikt! Ska bli spännande att komma tilbaka till jobbet och tillämpa en nyare och mer genomtänkt arbetsmetod. Skönt också att tågen gick som dom skulle! Jag möttes av två glada barn och en glad men trött sambo:). Ha nu en riktigt mysig kväll!

3 svar to “Fredagsmys”

  1. Louise 4 februari, 2012 den 08:08 #

    Vilka färgrika tyger, härligt!! Ska bli kul att följa fortsättningen med er husvagn.

    Hoppas att utbildningen ger bra resultat.

    Kram

  2. Yenny 4 februari, 2012 den 08:39 #

    Länken ”här” funkar inte, vill se hur långt ni hunnit :)) Åh så mysigt med husvagn. Vi hade en äldre modell ett tag, ett år ungefär, en Polar 540, med en storsoffa och 120 våningssäng…men vi sålde hussvagnen när vi köpte hus och det blev en pelletskamin istället och ibland ångrar jag mig som f-n!!! Trevlig helg!! kram kram

  3. whiterainbow 5 februari, 2012 den 19:57 #

    Verkligen fina tyger i vår katalogen 🙂

Kommentera

