Beställningen är gjord

7 Feb

När jag var här senast skrev jag om uppladdningen inför söndagens sysslor och för en gångs skull hann vi med allt på listan om man räknar bort renoveringen då. Men med tanke på att vi fick oväntat besök av några vänner så var jag helnöjd när kvällen kom!

Som ni förstår gjorde jag då även den efterlängtade beställningen från IKEA. Det efter en del diskuterande och skissande på hur vi ska använda de olika ytorna i barnrummet bäst samt vilka möbler som ska få ta plats.

Jag känner mig nöjd så här långt och väntar med spänning på alla saker som har en beräknad leverans den 16/2. Alltså har vi EN ynka helg kvar att fixa annat på innan det är dags att skruva möbler. Förutom sakerna till barnrummet kommer även förvaring till hallen på övervåningen, lådor till garderoberna i hallen samt en del annat smått.

Hade mer än gjärna haft fler av dessa snygga förvaingsboxarna! Har två på nedervåningen och dom är toppen!

Inser att det är en hel del annat än möbler som behöver fixas för att få till ett fint barnrum men vi får ta en sak i taget…

Bildkälla

Ett svar to “Beställningen är gjord”

  1. Louise 7 februari, 2012 den 17:28 #

    Skönt när man får gjort vad man planerat. Känner att jag är lite av en tidsoptimist 😉 men man får försöka vara lite realistisk så går det an.
    Ska bli kul att få följa era nya inköp 😉 man kan inte göra allt på en gång.
    Kram

Kommentera

