Levererat och en ny väska

17 Feb

Japp då var dom äntligen på plats. Om än i sina bruna förpackningar  i högar på golvet så finns dom här i huset vilket känns bra inför den kommande helgen. Ja möblerna från IKEA alltså, dom kom igår och det bästa av allt var att vi fick allt uppburet för trappan:).

Dessvärre är jag livrädd att även vi ska åka på maginfluensa. Det är bland det värsta jag vet! Jag vill inte bli sjuk och framförallt inte att våra barn ska bli!  Igår hade den nått T:s avdelning på förskolan och matlusten hos mig och barnen har inte varit den bästa vare sig idag eller igår. M har sovit dåligt och visat tecken på att allt inte är som det ska. Försöker intala mig att det bara är dom nya tänderna som spökar…

För övrigt har veckan som vanligt bara försvunnit och förutom en del pysslande med papper med resultatet av en hög nya kort så har jag inte hunnit med så värst mycket. Ska bli skönt att få en helg tillsammans med hela familjen! Sambon som varit borta sen igår morse kommer hem om några timmar:). Passar på att tacka honom för min nya fina väska som jag fick tidigare i veckan, tack!

Jag vill också passa på att tacka er som kom med önskemål om innehållet i mina kommande inlägg, ja såklart er andra som bara läser också;). Jag tar åt mig och kommer att visa er lite förebilder samt göra en uppdatering på sovrummet när det blivit helt klart. Om ni kommer på något annat som ni vill se här framöver så skriv en kommentar och tala om vad det är. Nu tar jag fredag och hoppas på en innehållsrik helg! Hoppas vi ses snart igen och ha en riktig mysig kväll!

Ett svar to “Levererat och en ny väska”

  1. Louise 17 februari, 2012 den 14:16 #

    Håller tummarna att ni inte blir sjuka. Vilken rolig helg ni har framför er 😄 just nu står detmesta still här hemma, lite av en trött & deprimerande tid.
    Ha det bra!
    Kram

Kommentera

