Grundmålad

20 Feb

Tack och lov klarade vi oss från att bli sjuka den här gången och jag känner mig nöjd med det vi hann med i helgen! Nu är det ny vecka igen och som bekant hinner vi inte med att fixa så mycket i veckorna så vi får se om vi kan hinna lite längre till helgen… Tar en sak i taget så jag tänkte visa er sängen när den fått sig en omgång med grundfärg. Har även målat den två vändor till men inte hunnit fota.

Har stött på lite bekymmer när det kommer till den långa väggen i rummet, men så är det väl alltid när man håller på!? Jag funderar på en bra lösning och återkommer till det när jag har hittat en:)! Hoppas att ni alla får en riktigt fin start på veckan!

3 svar to “Grundmålad”

  1. Yenny 20 februari, 2012 den 20:23 #

    Härligt att ni klarade er! Och sååå spännande med sängprojektet. Se nu till att pausa en stund och unna er en semla eller två imorgon!! :)) Kram kram!

  2. Emma W 20 februari, 2012 den 21:13 #

    Det kommer att bli jättebra detta! Det ska bli superkul att se resultatet. Jag gillar er idè om att ha köket under sängen, i kojan. Det kommer vi nog också att göra.

    Ska plankan i furu vara kvar? 😉

    • inredamedmera 21 februari, 2012 den 11:43 #

      Jag hoppas det, känns som om det kan bli det nu iallafall:). Klart plankan ska va kvar;). Eller nej den är redan borta faktiskt, för nu har vi fäst sängen/huset i väggen. Fler bilder kommer… Ha en bra dag!

Kommentera

