På hyllan

28 Feb

För ett tag sen gjorde jag  lite nytt att fylla ramarna med här hemma. Dessvärre har inget kommit på plats förrän nu. Den här tavellisten kom upp på väggen någon gång i slutet av förra året men har liksom inte  fyllts med saker tidigare. I ramen längst bort skymtas ett av mina pyssel.

image

image

image

Här hemma går allt på halvfart och inspirationen är inte på topp. Sambon, jag och tjejerna är förkylda och T åkte även på maginfluensan precis som vi befarade. Idag har hon visat lite intresse för mat vilket känns skönt. Igår åt hon inte ens isglass som är det bästa hon vet.

Nu blickar jag framåt mot slutet av veckan då sambon åker på semester med jobbet. Det bär av mot Italien och han ska åka snowboard vilket gör mig lite avis. Min bräda har stått oanvänd allt för många år nu…

Självklart kommer jag att sakna honom i massor men eftersom min kära mamma kommer bo här så känns det som om jag också har något att längta efter. Vi har inte umgåtts själva så här länge sen jag bodde hemma. Gissa om vi ska ha kvalitetstid tilsammans med barnen?! Har du också något som du ser fram emot?

5 svar to “På hyllan”

  1. Emma 28 februari, 2012 den 15:32 #

    Så snyggt, påminner mej om att jag oxå måste ta tag i mina ramar:) Låter toppen med lite mammamys;) Själv blir jag lämnad på fredag då sambon ska ut å svira, fast jag ser faktiskt fram emot en kväll i soffan med en riktig tjejfilm och massa godis:)Kramar

  2. Yenny 28 februari, 2012 den 20:45 #

    så himla snyggt alltså!!Plåtskåpet blev verkligen pricken över i.et och superläckra tavlor, hundtavlan är ju för läcker!! Rackarns att T åkte på maginfluensan, men ni andra verkar ha klarat er? Ont i mammahjärtat när barnen är sjuk och inte vill äta 😦 skönt att din mamma ställer upp med avlastning när framtida maken far och roar sig 🙂 jag ser fram emot en ledig helg, med mys, god mat och förhoppningsvis uteväder! :)) Den bästa årstiden väntas nu!

  3. Louise 28 februari, 2012 den 23:16 #

    Vad fint det blev! Du är duktig. Låter supermysigt 😉
    Krya på er & hoppas att ni blir bra asap

  4. Emma 29 februari, 2012 den 13:59 #

    Du fick till det där :-), har själv fått upp tavellister i köket nyligen, men tycker det är svårt att få till nån bra helhet på hyllorna :-/

    Kramar/Emma

  5. Sofia - Lite om inredning 4 mars, 2012 den 10:56 #

    jättefint! 🙂

Kommentera

