Solsken inne

29 Feb

Jag vet att jag har sagt det förr men nu när solen tittar fram blir man så glad! Ja om man bortser från mina fruktansvärt smutsiga fönster som mest gör så att det ser dimmigt ut ute då;). Åhh, tänk när man kan ha altandörren till köket öppen hela dagen, springa barfota ut och in och ta sig en glass när det blir lite för varmt:)…

Som ni ser står möblerna där ute och väntar. Inte för att vi varit ute i god tid utan för att vi slarvade och aldrig ställde in… Tur att vi har underhållsfria möbler som tål att stå ute året om!

Även i köket fick en ram innehållande en välkomnande text ta plats…

Jag har nog glömt att visa er plåtskåpet som vi köpte på Blocket för ett tag sen. Det har fått en tillfällig plats under griffeltavlan så får vi se om det får stanna eller flytta någon annan stans.

Imorgon kommer mamma på besök. Eftersom hon bor så  långt bort träffas vi sällan, så nu ska njutas fullt ut! Ingen renovering står på schemat inför helgen så om det blir lite tyst här så vet ni varför. Jag passar på att tacka alla er som kikar förbi här hos mig, tack för att ni finns!

 

 

 

3 svar to “Solsken inne”

  1. Louise 29 februari, 2012 den 20:48 #

    Att solen börjat titta fram är så underbart!!! Man får så mycket energi 😉
    Det plåtskåpet är så snyggt, har lite funderingar på en ny tv-bänk här hemma & då hade det kanske varit snyggt med två sådana eller nått!
    Ha nu en mysig helg med din mamma

  2. Alexandra 1 mars, 2012 den 14:32 #

    Har plåtskåpet i min sons rum och skulle gärna vilja ha det i köket.Men vi har inte plats!hoppas ni får fina och soliga dagar nu när din mamma kommer på besök.Ha en fin helg,kram!

  3. Sofia - Lite om inredning 4 mars, 2012 den 10:55 #

    Det plåtskåpet är jättesnyggt! Jag har dock ingen plats för det, just nu iaf. 🙂
    Fin tavla du har gjort!
    Och angående fönster.. jag anlitar fönsterputsare . såå smidigt! Och inte dyrt!
    Kram!

Kommentera

