En dag i solen

2 Mar

Återhämtning i vårsolen tillsammans med familjen, kan det bli bättre?! Vad har ni för er?

image

Ha en fortsatt härlig fredag!

4 svar to “En dag i solen”

  1. Emma 2 mars, 2012 den 17:19 #

    Men nu blir jag ju helt till mig. inge snö! Gud vad fuskigt 😉 Här uppe i norr har vi fortfarande en hel del med snö även om det börjar bli plusgrader nu. Mysig med en riktig mys-familjedag 🙂

    Kram/Emma

  2. Louise 2 mars, 2012 den 20:03 #

    Perfekt!! Underbart!!!
    Jag har varit på bla. varit anställningsintervju & putsat fönster.
    Trevlig helg!!!
    Kram

  3. Yenny 3 mars, 2012 den 13:01 #

    Så skönt!! Jonas och T skottar av altanen för fullt, det har rasat från taken en hel del så blir spännande att se till våren om altanen bara är i flisor, som förra våren! 🙂 Jag har dammsugit och skurat, då jag inte kan minnas när jag tog mig tid att göra det senast. Nu ska vi iväg till Jonas syster och äta smörgåstårta. 🙂 trevlig helg!! kram

  4. Sofia - Lite om inredning 4 mars, 2012 den 10:52 #

    Mysigt!! 🙂

Kommentera

