Inbjudningskort, del 1

8 Mar

Nu börjar det bli dags att bestämma sig för hur inbjudningskorten till bröllopet ska se ut. I bland önskar jag att jag skulle nöja mig med att gå och köpa färdigtryckta kort i bokhandeln skriva och skicka, så hade det vart klart på ett kick. Men ni som känner mig vet att jag gillar att pyssla och när det kommer till bröllopsinbjudningar så gör man föhoppningsvis bara dessa en gång i livet:). Det är inte det att jag inte vill göra dom själv, det är bara tiden som aldrig räcker till.

Jag vill att det ska finnas en tanke bakom och gärna en röd tråd från inbjudan tilll bröllopsfest.

För några dagar sedan skrev Isa om det här roliga inbjudningskortet från Etsy.

En rolig idé som får hamna i inspirationsmappen. Hur skulle din dröminbjudan se ut? Eller har du redan gjort den och vill inspirera mig och andra;)?

4 svar to “Inbjudningskort, del 1”

  1. Louise 8 mars, 2012 den 18:45 #

    Sv. Tack helgen har varit bra, men gått fort som vanligt. Imorgon är det redan helg igen. Tiden går så otroligt fort bara.

    De inbjudningarna med lp-skivor är kanske något man skulle kunna pyssla ihop själv genom att köpa billiga skivor på loppis. Kul ide i varje fall. Spännande att se hur era inbjudningskort kommer att se ut inför den stora dagen 😃

    Ha det bra, kram

  2. Yenny 9 mars, 2012 den 20:40 #

    Verkligen läckra kort!! Jag uppskattar alltid att få hemmapysslade inbudningskort! Är dock själv sååå opysslig och skriver oftast inbjudningar via SMS 😉 Men däremot tycker jag det är roligt att duka fint, så jag lägger ner lite mer tanke på det istället 😉 kram!!

  3. Sofia - Lite om inredning 9 mars, 2012 den 21:05 #

    Cool idé! Har tyvärr inget tips… hoppas nån annan har! 🙂
    Kram och trevlig helg!

  4. Linda 12 mars, 2012 den 17:45 #

    Jätteläckra kort!
    Jag har inte heller något superinspirerande att komma med, men jag tror säkert det blir hur bra som helst! Du är ju så kreativ!
    Må så gott!
    Kram!

Kommentera

