Då var den här

5 Apr

Ja äntligen har vi en härlig långhelg framför oss. Sambon är ledig tom. på tisdag så jag hoppas att vi hinner fixa ett och annat här hemma och i husvagnen, men det bästa av allt; att mysa med familj och vänner och äta massa god mat och godis.

Planen för helgen är att vara hemma. Minns inte när vi firade påsken här hemma senast. Vi brukar alltid åka till min mamma men i år tar vi en sväng till svärföräldrarna på påskafton och resten av helgen får bli som den blir. Skönt, men saknar min familj såklart! Hur ska ni fira påsken?

Har inte lagt så mycket krut på påskpyntet i år och inte heller hunnit pyssla så mycket men här kommer några bilder som visar hur vi har det. Med det så passar jag på att önska er alla en riktigt mysig påskhelg!

Och så sist men inte minst dessa söta saker som vår underbara tjej har pysslat ihop på förskolan.

4 svar to “Då var den här”

  1. Yenny 5 april, 2012 den 18:37 #

    Ni har mer pyssel än vi, då det blev väldigt lite i år (också…). Lite fjädrar i några blomkrukor, tre små kycklingar från Cult Design och självklart småtjejernas pyssel gjord hos dagmamma, det räcker gott och väl! Jättegulligt påskpynt eran tjej gjort:) Det kom inga påskkärringar på besök i år, så all godis jag köpt till dom, hamnade i min mage??! Konstigt?! 🙂 Men shit the same, påsk en gång per år. Hoppas ni hinner göra både praktiskt och njuta av ledigheten och inte minst att det blir toppenväder!! GLAD PÅSK!! Kram kram

  2. Sofia - Lite om inredning 5 april, 2012 den 19:28 #

    Fint ni har påskpyntat!!
    Glad påsk till er!!
    Kram!

  3. Louise 5 april, 2012 den 20:18 #

    Tycker att ni fått till det jättefint nu till påsk 😉
    Inga direkta planer här, utan det blir kvalitetstid med familjen.
    Ha en underbar påsk gumman
    Kramar

  4. Louise 7 april, 2012 den 18:52 #

    Mysigt med släktrunda 😉
    Skönt med ledighet tsm med familjen.

    Ja, det är dubbla bänkskivor 😉 Det var precis sådana lampor som jag föreställt mig & när jag hittade de så köpte vi de utan tvekan 😉 Kul när msn hittar det man letar efter.

    Ha det fantastiskt bra!

Kommentera

