Dynorna på plats!

9 Apr

Hoppas att ni alla har haft det riktigt bra i påsk! Vi har jag hunnit med lite av varje och haft några riktigt mysiga dagar. Har ju ofta lite för höga krav när det gäller vad som ska hinnas med men så här i efterhand känner jag mig nöjd.

När det kommer till insatsen i husvagnen så har jag nu sytt överdragen till alla dynorna och resultatet får ni själva se. Idag har jag målat en del och sambon satte ett par golvlister på plats samt monterade dom nya rullgardinerna. Jag lägger upp några nya bilder på hur det ser ut i ”vuxendelen” med dom nya överdragen.

image

image

image

Jaha då är det väl dags att planera in några utflykter med vagnen i sommar för nu börjar vi känna oss som hemma även där. Om någon har tips på vart man bara måste åka så är vi mer än tacksamma om ni vill dela med er!

3 svar to “Dynorna på plats!”

  1. Louise 10 april, 2012 den 07:12 #

    Det blev superfint! Nytt & fräscht!

    Varför är det alltid så? Man tror nog att man har all tid i världen 🙂
    Vår påsk har oxå varit mysig & underbar. Inget speciellt har hänt här hemma, men det är skönt med vila oxå.

    Kram på dig

  2. Sofia - Lite om inredning 10 april, 2012 den 20:09 #

    Vad fint det blir!! 🙂
    Vi tog med husvagnen till Gotland för två år sen. Till Kneippbyn där Pippis hus finns och stort vattenland och sommarland. Det var mycket uppskattat av vår store pojk iallafall som då var 3 år. Han pratar om det än idag två år senare! 🙂 Inte dåligt att han kommer ihåg det! Annars har vi varit i Grebbestad och Smögen. Fina ställen det med.
    Kram!

  3. Yenny 11 april, 2012 den 12:53 #

    Men såååå fin vagn alltså!! Jag kan bara varmt rekommendera Byske Havsbad, men förstår det blir alldeles för långt för er att åka, men den campingen är alla tiders! Har så många fina minnen därifrån 🙂 kram kram!!!

Kommentera

