Tapeten i barndelen

6 Maj

Då var det en ny dag igen och som jag skrev igår så var det bl.a. tapetseing som vi pysslade med här hemma då. Eftersom jag lovade att visa er resultatet så börjar jag med husvagnen. Jag har även tapetserat i barnrummet så håll utkik så kommer det bilder.

Här kommer en hel radda med bilder från delen där barnen kommer att sova.

image

image
a!?

image

image

image

image

Nu är frukosten uppäten och det är dags att dra vidare på söndagsloppis. Efter det ska vi hälsa på några vänner, kan det bli anat än bra!? Ha en fin söndag!

4 svar to “Tapeten i barndelen”

  1. Yenny 6 maj, 2012 den 11:19 #

    Med risk för att låta tjatig men….GUUUUUD SÅ SNYGGT!

    • inredamedmera 6 maj, 2012 den 21:11 #

      Tack snälla, gulliga du! Kul att du tycker så mycket om den!

  2. Emma 6 maj, 2012 den 15:35 #

    Alltså…eran husvagn e nog den snyggaste som rullar, nästan så jag blir sugen på att köpa en och renovera när jag ser hur snyggt man kan göra, ni är otroliga…kommer bli många turer i den kan jag tänka mej:) Ha en toppendag, kramar

  3. Louise 6 maj, 2012 den 21:37 #

    Det blev riktigt bra! Snyggt så in i bombens 🙂
    Låter som en mysig & rolig söndag. Blev det några fynd idag?
    Sköt om er!
    Kram

Kommentera

