Eran tur…

4 Jun

Nu när alla inbjudningar förhoppningsvis har kommit fram så ska jag som jag tidigare lovat även visa er hur dom blev. Det var ett tidsödande men väldigt roligt moment i bröllopsplaneringen. Jag har valt att inte visa själva texten i inbjudan samt bilagan med extra information på baksidan eftersom det känns lite för privat. Så här blev det iallafall.

5 svar to “Eran tur…”

  1. Yenny 4 juni, 2012 den 10:07 #

    Hur bra som helst!!

  2. Louise 4 juni, 2012 den 18:48 #

    Jätte jättefina kort! Dessa ska ni vara stolta över. Mycket bra gjort 🙂

  3. kajsa 5 juni, 2012 den 19:58 #

    Jättefina kort! Förstår att det var tidsödande men är det roligt så känns det mer ok 🙂 Och nu har ni lite ett tema också!

    Vi ska gifta oss 7 juli, så det är snart
    frisyr är fortfarande lite olika alternativ. Håller på att skriva ett inlägg om det så säg gärna vilken du tycker är finast 🙂

  4. Dessi at [Home and desire] 6 juni, 2012 den 08:24 #

    De ser superfina ut! Verkligen!

    Ja, en egen liten tårta till att skära tycker jag. För det momentet vill man ha med. Sen är det smidigt med cupcakes till resten.

    Hmm. Goda tårtfyllningar. Gillar ni sött, choklad eller frukt? Jag har gjort olika varianter. Blåbär och lemoncurd gjorde jag i de stora doptårtorna sist. En annan god är lemoncurd och vit chokladmousse. Det ska inte bli för sött tycker jag… Lemoncurd bryter av fint! 🙂

    Kram!

    • inredamedmera 6 juni, 2012 den 15:51 #

      Tack snälla! Låter väldig gott! Håller med om att det inte får bli för sött och lemoncurd låter som ett bra alternativ:)!
      Kram!

Kommentera

