Litet men välbehövligt

10 Jun

Tänkte jag skulle släppa bröllopsplaneringen för en stund och passa på att visa er en del av husvagnen som jag inte visat mer än förebilder på, tror jag iallafall. Så håll till godo!

Det var alltså vår pyttelilla toalett i  husvagnen. Vi valde att spraymåla badrumsskåpet, som tidigare var grönt, svart medan handfatet fick behålla sin färg. Golvet har fått samma matta som resten av vagnen. Handdukshängaren är inköpt på Lagerhaus och tvålpump och tandborsthållare kommer från Hemtex.

Hoppas att ni har haft en underbar helg! Själv har jag dragit på mig en förkylning med halsont, feber, hosta och snörvel vilket är mindre kul! Jag släpade mig ändå ut på loppis med familjen idag och igår besökte vi stan där det var underhållning och karuseller för barnen. Vad har ni haft för er?

4 svar to “Litet men välbehövligt”

  1. Louise 10 juni, 2012 den 21:40 #

    Supersnyggt 👍
    Diggar starkt handdukshängaren, riktig fin!

    Usch, vad jobbigt med sjukdom nu mitt i allt. Kanske lite stress som ligger bakom?
    Krys på din kram

  2. Louise 11 juni, 2012 den 17:11 #

    Ja, det hoppas vi 😉 det är lite jobb med det + att det tar tid.

    Det hoppas jag oxå att ni blir 🙂

    Det går bra, men det blir en stor förändring. Nu har man inte lika mycket tid, så det gäller att prioritera & vara effektiv 😉
    Tur det är ljusa tiden, så det är lätt att gå upp. Du har väl ett par månader kvar innan det är dags för dig?
    Kramar

  3. Yenny 11 juni, 2012 den 17:51 #

    Ärtigt värre, Vad läckert att behålla originalfärgen på handfatet…Precis som resten av vagnen är det såååå snyggt!!

  4. Hanna - Whiterainbow 13 juni, 2012 den 21:46 #

    Snyggt!

Kommentera

