Klänningar

13 Jun

Nu har jag redan köpt min klänning och känner mig helnöjd! Den måste bara sys in och få några andra små justeringar innan den är perfekt. På torsdag har jag tid hos sömmerskan. Jag gärna vill ha klänningen fixad redan nu och har inga planer på att  gå på diet innan bröllopet så varför inte få det överstökat nu?! Måste redan nu få veta att det blir riktigt bra så jag har tid att fixa en ny om det skulle gå snett;).

Gissa om jag funderade länge på vilken klänning jag ville ha! Först var jag inne på en kort. Jag är verkligen inte tjejen som drar på mig en långklänning med pärlor och rosetter när jag går på fest. Jag gillar korta klänningar men kände att jag har min chans att välja en ”riktig” klänning nu när vi gifter oss. Så visst så får det bli. Hade jag valt en kort hade jag garanterat slagit i benen dagarna innan och haft några härliga blåmärken att visa upp. Nu känner jag mig lugn. Ingen som ser om olyckan skulle vara framme;).

Jag kommer inte visa er min klänning  innan bröllopet eftersom det finns vissa som läser bloggen som inte får/vill se den innan. Däremot har jag några andra fina klänningar som jag kan visa er. Den första klänningen kommer från Nixa design.

Följande två kommer ifrån Lilly som också har en hel del enkla och fina klänningar till vettiga priser.

Vill man komma riktig billigt undan så kan man beställa en så kallad kinaklänning. Man får inte möjlighet att prova och känna efter på plats innan man bestämmer sig så visst är det en chansning. Men för den som vågar finns det gott om klänningar att välja på där ute. Här är några från en av alla återförsäljare…

2 svar to “Klänningar”

  1. Alexandra 13 juni, 2012 den 13:54 #

    Den översta klänningen blev min favorit,så jäkla snygg!!!ska bli kul sen och se vad du har valt.

  2. Yenny 13 juni, 2012 den 20:31 #

    Så fina klänningar, spännande att se vad du valt :)) Det börjar närma sig nu!!

Kommentera

