En fantastisk helg!

20 Aug

Nu är vi hemma igen. Men det efter att ha lämnat en av dom bästa dagarna i livet bakom oss! Vi visste att det skulle bli en underbar och minnesvärd dag men inte att det skulle bli tio gånger bättre än så!

Efter att ha bott borta två nätter på hotell och skämt bort oss  på spa och med god mat är vi nu hemma igen. Vi har kollat på filmer och bilder från vårt bröllop och en och annan tår har trillat. Alla borde få chansen att uppleva det här! En underbar vigsel följt av en lång stunds otroligt rolig fotografering och på det en lååång fest där gästerna, och vi förstås, hade det oförskämt roligt. Allt blev som vi hade föreställt oss fast många gånger bättre!

Efter tio år är vi äntligen gifta. Jag har en man och det är en fantastisk känsla!

Vi har ännu inte hunnit få bilderna från fotografen men många av våra vänner har ställt upp och lyckats fånga bra bilder. Jag kommer inte att bjuda på så många porträttbilder eftersom det känns för privat. Men en på oss kan jag inte låta bli att visa er.

Jag kan knappt vänta tills vi får bilderna från fotografen, så spännande!

Nu är det åter till vardagen, imorgon ska vår yngsta dotter börja sin inskolning på dagis så nu är det nog dags för mig att sova några timmar. Hoppas att ni alla har haft en bra start på veckan!

9 svar to “En fantastisk helg!”

  1. Louise 21 augusti, 2012 den 07:09 #

    Vilket vackert par ❤
    Din klänning var superfin. Det är precis så det ska få lov att vara. Dagen ska man aldrig glömma.

    Vi startade också inskolningen denna veckan. Lycka till!!!

    Ha det gott kramar

  2. Sam 21 augusti, 2012 den 07:18 #

    Åhhhh du var så himla vacker Hanna!!! Blir tårögd när jag ser på bilderna. Helt fantastiskt! Och se så stilig Calle var! =) Tips på vart du hittade klänningen? Jag behöver lite inspo.

    Ha det underbart fru Dunsö!! Kramar Sam

    • inredamedmera 21 augusti, 2012 den 11:17 #

      Vad gullig du är! Ska ni gifta er:)? Ja klänningen är en Nixa. Hade en annan under vigseln som jag fick uppsydd efter egna mått. Hoppas allt är bra!

      • Sam 21 augusti, 2012 den 12:19 #

        Ja det ska vi. Nästa sommar. Mkt planering, helt sjukt! Åh Nixa har jag ochså spanar efter. Samma som Alfred Angelo. Beställde du via en hemsida? Har du bild på din andra klänning? Har ni en bröllopsresa på g? Massa frågor. Ta hand om er. KRAM

    • inredamedmera 24 augusti, 2012 den 12:46 #

      Åh grattis! Ni har en fantastisk dag framför er!

      Det är såå roligt att planera men det tar mycket tid så det är bra att ni redan har börjat! Ja min klänning som jag hade under vigseln beställde jag via en hemsida och fick uppsydd efter mina mått. Lämnade sedan in den för uppläggning och justeringar hos en sömmerska. Den andra Nixa-klänningen köpte jag via Blocket och den är i original, ej omsydd.

      Visst har jag bilder även på den. Ska jag maila dig kanske?

      Nej vi har ingen resa planerad ännu. Vi tar det när vi känner att barnen blivit tillräckligt stora. Vi bodde däremot två nätter i en hotellsvit och skämde bort oss med god mat, behandlingar och spa.

      Många kramar till dig!

  3. Yenny 21 augusti, 2012 den 14:59 #

    Men, skrev en kommentar i morse men den verkar ha gått upp i rök! Ni var underbart vackra!! Blir mållös!! Måste vara med blandade känslor att det är över, all planering och pirr, men skönt att det blev en fantastisk dag med en massa minnen att glädjas över. Grattis till äktenskapet och lycka till med inskolningen!! kram

    • inredamedmera 21 augusti, 2012 den 19:47 #

      Tack snälla! Ja visst är det blandade känslor men just nu njuter vi bara:). Vi är så glada! Hoppas allt är bra med er också, kram!

  4. Alexandra 22 augusti, 2012 den 11:19 #

    Åhhh,vad vackra ni är!!!!!Grattis till er båda,eller rättare sagt hela familjen.Kram Alexandra

  5. Emma 22 augusti, 2012 den 18:24 #

    Så otroligt vackra ni är och vilken klänning, stort grattis till er:) Ha det bra, kramar emma

Kommentera

