Tre för två

26 Aug

Bilder lånade från Hemtex

Just nu har Hemtex kampanj på kuddar och plädar, ta tre betala för två, bättre än ingenting eller hur? Så om du som jag är sugen på att höstpiffa så är det ett bra läge att passa på. Jag kikade förbi eftersom vi fick ett presentkort som en av våra bröllopspresenter just här. Nu har jag redan hunnit köpa några nya kuddar till soffan så vi får se vad valet landar på till slut. Tänkte att det kanske finns någon annan där ute som är lite sugen.

Ha det fint!

2 svar to “Tre för två”

  1. Louise 26 augusti, 2012 den 20:13 #

    Det kommer säkert att gå bra får vi hoppas.

    Den kudden i mitten är så himla fin 🙂

  2. Alexandra 29 augusti, 2012 den 07:20 #

    Pläden var urfin! men nu har jag införskaffat mig en ny.Och kuddar får jag hålla mig ifrån….mycket man vil ha,men tack för inspiration!

Kommentera

