Nybäddat i höst?

27 Aug

Även om det idag fortfarande känns som sommar ute kan jag inte låta bli att inspireras till att göra om och förnya så som man vill när hösten närmar sig. Jag har som bekant inte haft så mycket tid att tänka på inredning på sistone då bröllopet tagit den mesta. Men nu när jag åter igen får chansen så är jag inte sen att ta den! Kikade in på Ellos och hittade några sängkläder som jag gärna hade bäddat med i sovrummet. Enkla men också väldigt snygga! Dom finns i flera färger och kostar 249 kr per set. Dessutom så kan man ju alltid passa på att utnyttja något av deras erbjudanden om man vill.

Bilder lånade från Ellos

Nu när jag länge har tjatat om bröllop så tänkte jag höra med er. Finns det något intresse av att få se lite bilder på exempelvis dukning, tårta och andra kreativa inslag från vårt bröllop? Eller har ni fått nog nu? Jag har ju inte velat avslöja så mycket innan eftersom jag vet vissa av våra gäster kikar in här ibland.

Jag hoppas nu kunna ägna lite mer tid åt bloggen igen. Nu ska jag visserligen börja jobba nästa vecka men det här är ju så roligt att det måste prioriteras! Då till nästa fråga. Finns det något som ni saknar här, vill se mer av eller rent av har tröttnat på? Bara ös på med förslag så ska jag se vad jag kan göra.

Har ni alla har fått en bra start på veckan? Jag håller tummarna för det!

7 svar to “Nybäddat i höst?”

  1. Nina 27 augusti, 2012 den 13:57 #

    Hej Hanna!
    Jag tycker att din blogg är jätte trevlig och jag kikar in här då och då (men jag är dålig på att kommentera, jag vet…) Jag är jätte nyfiken på bilder från bröllopet 🙂
    Jobbstarten drar alltså ihop sig för dig också, men jag tycker faktiskt att det känns roligt att vara igång igen. Hoppas att inskolningen har gått bra.
    Kram Nina

    • inredamedmera 28 augusti, 2012 den 11:42 #

      Tack vad kul att höra! Jag vet det är ofta så att man läser utan att lämna en kommentar men det är alltid lika roligt att få lite feedback.

      Kommer nog några fler bilder från vår stora dag även om ni mesta kan vänta er inlägg om inredning framöver…

      Inskolningen går framåt vilket känns skönt!

  2. emelie 27 augusti, 2012 den 16:35 #

    Det hade varit superkul att få se!

    • inredamedmera 28 augusti, 2012 den 11:43 #

      Håll utkik, dyker nog upp något framöver:)…

  3. Emma 27 augusti, 2012 den 18:30 #

    Jag förstår att ert bröllop varit jättekul att planera och genomföra. Grattis förresten! Men…. Jag saknar verkligen tiden då detta var en inredningsblogg. Det var därför jag hittade hit! 🙂

    • inredamedmera 27 augusti, 2012 den 18:55 #

      Ja jag förstår att det lätt blir tjatigt när man väntar sig inlägg om inredning. Vi ska ju inte gifta oss igen så så många fler inlägg om bröllop kommer det inte att bli. Om det dyker upp något så kommer det iallafall att omges av många andra rörand inredning. Der är ju det som jag brinner för. Har tänkt att slutföra barnens rin och fota i massor. Även vårt sovrum ska piffas och tanken är att uppdatera med bilder även här. Många andra planer finns såklart också men vi får se om tiden räcker till. Hoppas att du hittar mer som passar framöver!

  4. Villa DIY 28 augusti, 2012 den 10:13 #

    Självklart vill vi se bilder från bröllopet!

Kommentera

