Kommer ni ihåg?

28 Aug

Tack för all respons jag fick på mitt förra inlägg! Det är så roligt när nya läsare ger sig tillkänna och såklart även ni andra som brukar titta förbi och lämna några rader. Jag har förstått att många är nyfikna på fler bilder från bröllopet så jag ska fundera ut något som jag vill dela med mig av. Sedan finns det andra som hellre vill att jag håller mig till renovering och inredning så som det brukade vara. Jag ska göra mitt bästa för att få till en bra mix och bröllopsplanering slipper ni iallafall följa framöver;). Kom ihåg att ni alltid kan säga till om det är något som ni är nyfikna på eller saknar här!

Idag får ni nöja er med en bild på altanen och markisen som vi äntligen fått upp efter två års förvaring i garaget. Det ska bara till en fast installation för elen innan det är helt färdigt . Så här ser det ut nu och känslan på altanen är en helt annan jämfört med innan. Jag skrev tidigare om det här men kom på att jag aldrig visade hur det blev. Nu är den ju inte helt utfälld på bilden men, men…

Ett svar to “Kommer ni ihåg?”

  1. Louise 28 augusti, 2012 den 19:19 #

    Vilken fin altan & markis är väl behövligt.
    Kram

Kommentera

