Vill ni tjuvkika?

29 Aug

Hej på er! Nu är onsdagen redan här och många med mig tycker säkert att veckorna går fort, eller?

Har såklart inte hunnit fixa färdigt i något av barnrummen eller så, men lite har iallafall hänt sedan jag uppdaterade från det andra barnrummet senast.

Två mindre Billybokhyllor med dörrar har fått ta plats uppe på det långa skrivbordet/lekbordet (syns dock inte på bilden jag hade tagit). En vajer med klämmor tänkt för framtida konst har fått komma upp samt några förvaringsburkar i plast från IKEA. Kan dessvärre inte ha kritor, pennor och papper framme ännu vilket är tanken med förvaringen. Kan ni gissa varför?!

Nu hoppas jag att vi snart kan få rummet färdigt så att ni kan få se det färdiga resultatet! Jag önskar er alla en riktigt bra dag!

Kommentera

