Passar på att säga

5 Sep

Till alla er som kikar förbi här varje dag eller som rent av kanske är här på besök för första eller andra gången? Kul att ni har blivit fler och att det under sista veckorna har kommenterats från flera, iallafall för mig, nya läsare. Är ni fler som vill ge er till känna? Vore så kul att få höra några rader om vilka ni är, varför ni läser min blogg, om det finns något ni är lite extra nyfikna på och såklar även hur ni hittade hit. Så kom igen! Ta er tid en minut och lämna några rader innan ni klickar er vidare! Jag skulle bli så glad!
Ja önskar er alla en fortsatt fin vecka!

4 svar to “Passar på att säga”

  1. johanna - today you inspired me 5 september, 2012 den 19:59 #

    Vilket fint stilleben!!!
    Å va fint du har det här..

    Tack för ditt grattis os mig idag.
    Ha en skön kväll. KRAM

  2. Malin 7 september, 2012 den 12:36 #

    Hej!
    Jag är en 2-barnsmamma med ett stort inredningsintresse. Bor tillsammans med man och barn i ett nybyggt hus i en liten stad i Västergötland. Hittade din blogg via StyleRoom. Gillar din inredningsstil och kikar in här regelbundet! 🙂 Kram

    • inredamedmera 8 september, 2012 den 14:13 #

      Hej och som sagt välkommen! Alltid roligt när nya läsare ger sig till känna! Hoppas att du hittar lite inspiration även i framtiden. Önskar en fortsatt bra helg!

  3. Louise 7 september, 2012 den 21:25 #

    Hur känns det att jobba? Är en vecka avklarad nu?
    Känner att jag måste ta tag i lite bloggande i helgen 🙂

    Kramar ❤

Kommentera

