Gardinfunderingar

16 Sep

Jag är allt lite sugen på att mysa till det med nya gardiner här hemma. Men så tycker jag ju att det är så fint med stora fönster utan en massa tyg för. Ska jag eller ska jag inte?

Foto lånat från Åhlens

Ett svar to “Gardinfunderingar”

  1. Louise 17 september, 2012 den 17:59 #

    Gardiner ger så ombonad känsla & det blir mysigt. Själv har vi inga gardiner mer än i barnens rum. Till största del beror det på att vi har relativt små fönster gentemot v-rummet storlek. Men ibland har jag oxå funderingar ändå 🙂
    Prova 🙂 det blir säkert superfint.
    Vi mår oxå bra, fullt upp känns det som.
    Sköt om er kram

Kommentera

