Härliga fredag igen!

2 Nov

Ja, veckorna bara rusar förbi och det har redan gått två månader sedan jag började jobba. Allt har gått bra men med mycket nytt att ta in och det varvat men vattkoppor, förkylningar och ett försök att hitta nya fungerande rutiner så var det en betydligt större omställning än vad jag hade kunnat tro! Förra gången jag gick tillbaka till jobbet hade vi bara en liten tjej och nu har vi två:).

Nu har det lugnat sig lite. Jag har lite nya planer på gång och återkommer mer till det när jag har dragit igång.

Härom kvällen var jag iväg på ett inredningsparty. Riktig mysigt var det! Jag gick in helt utan förväntningar men det fanns riktigt mycket som föll mig i smaken! Att det sedan presenterades i ett riktigt fint hus gjorde inte saken sämre! Här är ett axplock av bilder från det man kan känna och klämma på när man går på ett sådant party. Och visst får man en viss känsla av jul när man tittar på bilderna även om det kanske kan kännas lite tidigt ännu?

Företaget heter Zelected by Houze och många av er känner säkert redan till det. Bilderna är zbh:s egna och det via Googles bildsökning.

Hoppas ni alla har haft en riktigt bra höst hittills! Nu är det snart dags att bege sig ut i det fina höstvädret och efter det blir det fredagsmys med familjen inne! Ha en riktigt skön fredag!

3 svar to “Härliga fredag igen!”

  1. Louise 2 november, 2012 den 19:18 #

    Så kul att du skrivit igen 🙂 jag precis hur det är. Verkligen stor skillnad ha två. Jobbar du heltid?
    Ha nu en fantastisk helg, kramar

  2. alexandra 2 november, 2012 den 19:54 #

    Har också funderat på att ha home-party,men få se om jaghar vänner som är intresserade först.Ja,det är inte lätt att få till vardagen ibland.Ha en fin höst-helg med din familj!

  3. Jessica 4 november, 2012 den 18:34 #

    Va många fina saker! Hade aldrig hört talas om detta… Nu blev jag riktigt sugen på att ha ett sånt party! Tack för tipset! 🙂 Tänker göra inlägg om det på min blogg… 🙂

    Kul att du hittat till min blogg. Nu har jag hittat till din! Kommer tillbaka… 🙂

Kommentera

