En liten tjuvstart

18 Nov

Jag är fullt medveten om att det är två veckor kvar till första advent. Men jag kunde bara inte hålla mig i från julsakerna igår, några fick komma upp från gömmorna redan då även om det mesta får vänta där en eller två veckor till.

Nu har jag fått hem mina saker från Zelekted by Houze och en av sakerna är det här fina garnträdet som jag köpte. Vi kommer inte att ha någon julgran, så jag tänkte att det här trädet kan få bli ett snyggt och bra komplement. När jag såg det första gången tänkte jag att jag skulle ge mig på att göra ett själv. Borde inte vara allt för svårt! Men jag hejdade mig och köpte ett i stället. Hade nog inte sett röken av något annars;). Men om någon är pysselsugen så borde det funka med ståltråd av tjockare typ och en massa garn. Och möjligtvis lite tålamod också…

Ser att jag glömt att ta bort lappen från trädet men det bjuder jag på!

Vad har ni haft för er idag? Själva har vi inte hunnit göra så mycket. Pysslade ihop några julkort med barnen i morse, annars har vi bara haft en lugn söndag. Det behövs ibland! Laddar inför en lååång arbetsdag imorgon! Ha en fortsatt fin söndag!

4 svar to “En liten tjuvstart”

  1. Åsa 18 november, 2012 den 13:41 #

    Underbart med tjuvstart, det gillar jag. Fina fina bilder. Med Värme Åsa

  2. Emma 18 november, 2012 den 20:21 #

    Vilket fint litet träd! Tycker flera har börjat tjuvstarta nu med julpyntningen 🙂

  3. Hanna whiterainbow 19 november, 2012 den 09:18 #

    Vilken fin zinklåda som du har tönt ljus i, vart är den ifrån?

  4. Anna 27 november, 2012 den 09:12 #

    Så fint det var trädet.Att tjuvstarta är helt ok enligt mig,det gör jag jämt.
    Ha en bra dag/kram!

Kommentera

