Härlig söndag!

3 Feb

Hej, härligt att vara tillbaka och gott nytt år får jag väl också passa på att säga?! Kanske en och annan som har saknat mig;)?

Har ni också haft så där underbart väder idag? Har nästan känts som om våren smugit sig på, om man bortser från kylan då, men det lär dröja innan den är här på allvar! Fick tom. hänga upp en filt i köksfönstret för att dämpa ljuset när vi hade gäster idag. Ja, jag vet att jag kanske borde fixa gardiner men, men… varför? Detta funkar ju utmärkt;)!

DSC_4960

Som ni vet har jag börjat plugga men eftersom jag varit frånvarande så har ni inte en susning om hur det gått! Det är verkligen jätteroligt och nu har jag avslutat modul 1 som ska postas idag, spännande!

DSC_4959

DSC_4943

För den som är nyfiken på vad jag mer har pysslat med så kan jag avslöja att vi har flyttat kontoret (på jobbet alltså). Från att tidigare ha arbetat i en källarlokal mer eller mindre utan fönster (och dagsljus), till en lokal med utsikt över havet och många fönster! Mitt uppdrag blev att inreda dom nya lokalerna vilket har varit superkul!

Det som är kvar nu är att sy färdigt gardinerna och få upp dom samt att beställa stora växter till golven.

Hur har eran helg sett ut? Familjemys och avkoppling eller byggprojekt på gång? Själv har vi lagt projekten på is och njuter av allt som vi redan gjort! Önskar er alla en riktigt fin söndag!

Ett svar to “Härlig söndag!”

  1. Louise 5 februari, 2013 den 10:12 #

    Jag har verkligen saknat dig. Kul att det går bra och vilken lyx att få havsutsikt på jobb. Förstår att ni inte hunnit med något nytt projekt, men ni har det så fint redan. Önskar dig fortsatt lycka till kram

Kommentera

