Snygga nykomlingar hos Åhléns!

4 Feb

Hej, ville bara dela med mig av några godbitar som jag hittade när jag kikade in hos Åhléns! Det här är mina förvaringsfavoriter vilka är dina?

catalogueImage129ahlenscatalogueImage99ahlens

catalogueImage399ahlens

Förvaringslåda i form av en verktygslåda i i trä 129 kr, Nyckelskåp 99 kr och Hylla i form av ett hus 399 kr. Alla bilder är lånade från Åhléns.se

Ett svar to “Snygga nykomlingar hos Åhléns!”

  1. Emma 4 februari, 2013 den 14:02 #

    Åhlens hade fått in mycket fint! gillar oxå hushyllan den skulle passa fint i min minstas rum till alla små figurer 🙂 Mäste bara fråga om din svarta tapet i vardagsrummet, minns du vad den heter? Förstår att det kanske är några år sen ni satte upp den, men är på jakt efter en svart med mönster men alla svarta tapeter verkar ha skimmer eller silver i sig och jag vill ha en matt bara!

    Kram/Emma

Kommentera

