Frida tipsar om vårens trender

6 Feb

Ja ni vet säkert redan att jag gillar att shoppa ett och annat från Ellos!? Senast snubblade jag över några underbara bilder där Frida Ramstedt tipsar om vårens trender. Och jag kan inte sticka under stolen med att jag hittar ett och annat som tilltalar mig! Titta bara på det underbara dockskåpet som du fixar snbbt som ögat och för en billig peng!

Namnlöst-5

Bilderna lånade från ellos.se

Vill du läsa mer om hennes trendtips och få lite inspiration så klickar du här.

 

 

Kommentera

