Blickar framåt…

9 Feb

Kan inte låta bli att längta lite. Ja, ni vet tills när våren kommer. Just nu är det allt annat än vår men känslan av att den är ganska nära finns och jag älskar våren!

För vår familj har den fått en liten ny mening också;). Det är då vi hämtar ut vår husvagn efter vintern. Och nu så här innan det är dags, funderar jag på hur den ska inredas. Jag menar innan den är helt färdig.

Vi hann långt förra året men gardiner och kuddar har ännu inte hunnits med. Därför kikar jag nu lite på tyger som kan tänkas passa.

Några bilder som kanske kan påminna även er om hur den ser ut…

DSC_3097DSC_3096DSC_2990DSC_3321DSC_3323

DSC_3076

Så nu återstår det lite planering sen får vi se vart det bär av! Vad har ni för planer inför sommaren? Kanske någon där ute med husvagn som har några tips? Ska gärna vara något anpassat för små barn…

Ett svar to “Blickar framåt…”

  1. Pernilla 29 april, 2013 den 12:13 #

    Hej !
    Så roligt att jag hittade till din blogg. Så fint du har gjort. Jag är nog lite feg när det gäller att måla allt i vagnen. Just nu letar jag gardiner som jag tänkte byta till. Inte heller det lätaste.
    Jag kan rekommendera Böda hamn på Öland. Liten och enkel, men en härlig miljö. Inget stressande med disko eller vatten rutch banor mm mm. vi har själva 3 barn från 6-15 och det har aldrig varit några problem. Kolmården i Östergötland är oxå en fin camping med roliga aktiviteter för barn. Vi bor där nu över Valborg.
    Jag kommer säker ligen att kika in här igen. Tänkte starta en husvagns blogg, blir roligare för dem som läser då.
    Ha en härlig vecka.
    Pernilla

Kommentera

