Ett steg framåt

19 Feb

Då var ordningen återställd och jag har äntligen på allvar kunnat börja plugga igen. Förmiddagen har tillbringats så här samt med en del planerande inför mötet som jag ska hålla på jobbet imorgon…

20130219-110227.jpg
Det här med studierna känns ännu roligare och på mer allvar nu när jag har fått mitt första betyg. Måste säga att skolan helt klart är över förväntan, kul!

Nu dags för jobb! Vad har du för dig en tisdag som denna?

4 svar to “Ett steg framåt”

  1. Jessica 22 februari, 2013 den 22:12 #

    Vill bara kolla om du sett att du fått en blogg-award av mig..? 🙂
    Kram Jessica

  2. anette 6 mars, 2013 den 14:18 #

    Hej,
    Är intresserad av utbildningen till inredningskonsult som du går och ”ramlade över” din blogg. Skulle bli glad om du har möjlighet att svara på några av mina funderingar:
    Vad tycker du om utbildningen, motsvarar den dina förväntningar? Hur fungerar upplägget med arbetsuppgifter och återkoppling? Har skolan några organiserade avstämningar där du har kontakt med övriga kursdeltagare? Är allt material på svenska? Vad tycker du om lärarna och deras återkoppling, är de professionella? Hur långt har du kommit?
    Tack på förhand och lycka till med utbildningen 🙂

    Med vänlig hälsning
    Anette

    • inredamedmera 6 mars, 2013 den 16:34 #

      Hej Anette, va kul att du ”trillade in ”!

      Så här långt är jag väldigt nöjd! Jag har inte hunnit riktigt så långt som jag först hade planerat så jag håller på med inlämningsuppgifterna på modul 2. Har haft lite mer med jobb och familj men hoppas hinna i kapp:)!

      Jag har lämnat in första modulen och fått betyg på den. Man får väldigt utförliga omdömen och skolan skickar även tillbaka uppgiftena (i pappersform) rättade med röd penna så att man ännu tydligare ser vad man ska förbättra. Betygen man får är inte på svenska så där får man själv översätta. Övrigt studiematerial är på svenska, bortsett från viss text på ritningar och så.

      Känns som om man lär sig betydligt mer än jag först trodde och att skolan håller hög kvalité. Jag är nöjd!

      Man får en mailadresslista i samband med början av studierna där alla som går utbildningen finns med sorterad efter land samt postnummer.

      Har dock inte haft så mycket kontakt med skolan ännu men när jag haft det så har jag fått snabba svar.

      Så här långt kan jag varmt rekommendera den, det är superroligt!

      Om det är något mer du funderar över så bara fråga!

  3. Louise 7 april, 2014 den 07:31 #

    Hej! Jag läser själv samma utbildning som du, min fråga är hur du fixar ”modul-häftet” till ett block så som på bilden? Det är ju så galet krångligt med alla lösa papper 😉

    Hoppas studierna går bra!
    Kram Louise

Kommentera

