Snygga till sovrummet?

24 Feb

Ytterligare en av alla vårnyheter som jag fastnat för är detta grafiska och snygga bäddsättet från MIO. Dessutom till ett mycket bra pris, 199 kr.

Ett billigt och enkelt sätt att piffa till sovrummet. Dessutom går det lätt att mixa och matcha till andra textilier och färger för en mer personlig stil!

KAT_V2013_RELAX_88_28955

 

Mini_b-ddset_29794

kat_v2013_trend_5376_29526

Bilder: Mio

2 svar to “Snygga till sovrummet?”

  1. Louise 24 februari, 2013 den 18:48 #

    Helt klart en favorit hos mig med! Tyvärr tyckte inte mannen detsamma när jag visade honom det igår. Jag tror att det hade blivit supersnyggt i vårt ”nya” sovrum.

    Kram

  2. Hanna whiterainbow 24 februari, 2013 den 20:12 #

    Jag gillade också dem, riktigt snygga.. Synd att man inte har ett mio i närheten:(

Kommentera

