Besök inplanerat

25 Feb

Ja det var länge sedan jag besökte Granit nu. Tycker att det finns mycket fint att titta på där. Därför har jag planerat att göra ett besök just där när jag åker till Stockholm nästa gång. Närmare bestämt i april…

Delar med mig av ett smakprov,  jag längtar redan! Kan dock inte lova att jag bara tittar, kanske något som får följa med hem också…

Inspiration7

Bilder: Granit

Ett svar to “Besök inplanerat”

  1. Jessica 25 februari, 2013 den 11:00 #

    Granit är en av mina absoluta favoritbutiker… såååå mycker snygga saker tycker jag! Tills för bara några veckor sedan hade vi Granit här i Uppsala, men nu har den tyvärr flyttat… snyft! 😦
    Ha en fin start på veckan!
    Kram Jessica

Kommentera

