Industriellt+Grafiskt=Sant

27 Feb

Ja, kanske är du som jag? Om inte, titta bort;).

Jag faller nämligen alltmer för det industriella men blandar gärna med grafiska mönster, inslag av trä och färg för ett lite mjukare uttryck. Gillar du som jag detta?

Topp

kat_h2012_yta_82_272771

topp2Julie_10102_27089_svart_28346

kat_v2013_chicago_10_28842kat_h2012_yta_82_27277

Bilder: MIO

Lampan blev jag direkt förälskad i! Den heter Yta, kommer från MIO och priset är 790 kr.

3 svar to “Industriellt+Grafiskt=Sant”

  1. Jessica 27 februari, 2013 den 06:56 #

    Riktigt snygg lampa!! Jag gillar också mixen av industri, grafiskt svart/vitt och trädetaljer… 🙂
    Kram

  2. Louise 27 februari, 2013 den 18:25 #

    Håller med! Så himla snyggt, jag försöker att ta in lite industriellt då och då. Hur är det med er annars? Jag har fortfarande inte svarat på frågorna från awarden, men det kommer :)kram

  3. Emma 28 februari, 2013 den 15:58 #

    Åh den där beskrivningen stämde så in på det jag känner också för tillfället:) Så mycket färg har det dock inte blivit..än! Allt du visar e ju grymt snyggt:) Tack för awarden och trevlig helg, kramar

Kommentera

