Plötsligt händer det!

7 Apr

Ja, jag är nästan lika förvånad som mannen min. Nya gardiner har kommit på plats i köket. Har länge tänkt tanken och nu är det fixat. Satte mest upp dom tillfälligt för att se hur det blev. Nu ska jag se om jag kan komma mig för att stryka, eller kanske inte, tycker att det passar rätt bra med skrynkliga gardiner här hemma;)…

DSC_5368DSC_5375DSC_5370

Var på loppisen idag och inget jag ångrar även om jag frös halvt ihjäl! Hittade några saker men har inte inte hunnit fota ännu. Tur att vi hittade till underbaraste Mandeltårtan där vi kunde värma oss med en kopp kaffe. Nu ska  jag packa ner det sista och sedan ta igen mig en stund.

Hoppas att ni alla har haft en mysig helg!

4 svar to “Plötsligt händer det!”

  1. Louise 9 april, 2013 den 06:28 #

    Fint! Ja, varför inte ha de skrynkliga? Snyggt!
    Kul med loppisar 🙂 ska bli kul att få se vad du fyndat.
    Ha en toppendag kram

  2. Emma 10 april, 2013 den 19:21 #

    Så himla snyggt, snyggt både med och utan, kul att variera sej lite:) Ska bli kul att se dina fynd! Ha det bra, kramar emma

  3. monica 11 april, 2013 den 15:14 #

    Hej! Vilka fina matstolar! Var är de köpta? Är ni nöjda med dem? Jag är nämligen på jakt efter nya stolar till vårt kök 🙂

    • inredamedmera 11 april, 2013 den 18:53 #

      Tack, ja vi är nöjda! Köpte stolarna på jysk finns även hos Mio. Perfekta för oss eftersom dom går lätt att torka av!

Kommentera

