Inspirationsrunda

21 Apr

Hoppas att ni alla har haft lika fint väder som oss i helgen! Härligt när man äntligen kan tillbringa större delen av dagen utomhus utan att frysa (inte i solen iaf)!

Igår åkte jag iväg på en inspirationsrunda för att hämta tapetprover, broschyrer osv till materialkartoteket som jag sakta håller på att bygga upp här hemma. Har två inlämningsuppgifter som ska göras i form av mönsterplanscher till två olika rum med olika stilar och behov. Spännande men också en utmaning såklart!

Besöktes en inredningsbutik här i stan vid namn Minta ( tidigare Mairo) och jag lovar att man blir inspirerad när man är där! Här kommer några mobilbilder från mitt besök. Gillar verkligen tapeten Dots!

20130421-134210.jpg

20130421-134308.jpg

20130421-134247.jpg

20130421-134346.jpg

20130421-134406.jpg

3 svar to “Inspirationsrunda”

  1. Emma 22 april, 2013 den 07:20 #

    Hej Hanna!
    vill du vara med och svara på några presentations frågor här hos dig? Frågorna hittar du på min blogg 🙂

    Kram/Emma

  2. Yenny 26 april, 2013 den 06:05 #

    Hej Hanna med familj! Jisses vad länge sedan det var jag tittade in. Ni har ju lika fint som vanligt! Mitt inredningsintresse har legat på is ett tag, jag går ju skola nu, så har fullt upp med studier, familj och träning 🙂 Ska titta in lite oftare, tycker ju om din blogg, och hoppas få se mer av husvagnen framöver ( du kommer ihåg att jag tingat den utifall ni skulle sälja nån gång va?) 😉 Hoppas allt är bra med dig och småtjejerna!! kram

    • inredamedmera 26 april, 2013 den 13:50 #

      Hej va kul att höra från dig igen! Ja det var evigheter sedan jag kikade förbi hos dig med (har försökt någon gång men lösenordet funkade inte)!

      Förstår vad du menar! Jag är inte heller så aktiv här då jag fått prioritera om lite för att få ihop pusslet! Vad är det som du pluggar nu? Jag är helnöjd med mitt val! Synd bara att vi har varit sjuka så mycket under vintern, har inte riktigt hunnit så långt som jag velat, men så är det ibland!

      Ska förmodligen hämta husvagnen imorgon så bilder kommer absolut framöver! Ska komma håg att du tingat om vi tröttnar, jag lovar! Mannen har fått uppgradera körkortet i vår för att få köra vagnen med den nya bilen. Det måste vi utnyttja! Har inte planerat så mycket men känns som om det är lättare i år när barnen har blivit lite större:)!

      Ha nu en riktigt skön fredag! Kram!!

Kommentera

