Här är den!

13 Jun

Ja, jag tänkte faktiskt hålla vad jag utlovade senast. Så här är den; vår lilla nya uteplats. Perfekt att ta en kopp kaffe här när barnen gör av med energin på studsmattan, (när jag inte är där själv förstås), eller varför inte sitta en stund och plugga? Helt perfekt som ritbord!

DSC_5855DSC_5850DSC_5847

Huset ska bli helt vitt i sommar. Känns som ett stort projekt, vi hoppas att vädret är på vår sida! Fler där ute som har målningsprojekt på gång!?

Där det är nyputsat fanns tidigare en dörr, ja bara om ni undrar alltså. Sen ska såklart lite annat smått och gott som på plats innan det är helt färdigt. Piffet har jag inte hunnit till ännu, men jag har en plan, alltid en bra början, eller vad säger ni?

 

2 svar to “Här är den!”

  1. Louise 13 juni, 2013 den 21:31 #

    Den gruppen är så snygg!!

  2. Yenny 14 juni, 2013 den 05:57 #

    Jättesnyggt!! Du får ta före och efterbilder på huset fasadfärg också :)) Vi ska nog måla om ett annat år, skulle vilja byta från rött till en grå nyans, men vi får se 🙂 Kram!!

Kommentera

