Länk

Nu närmar det sig!

8 Jul

Ledig fredag och helg, riktigt lyxigt om jag får säga det själv! Jag och barnen togen lugn morgon och drog sedan till stan. 

Där blev det lite shoppat både för dom och mig. Intressant det där med barn som ska lära sig hantera pengar! Nyttigt att lära sig prioritera och välja ut godbitarna. För mig blev det några miniugnsformar från Lagerhaus. Kunde inte motstå färgen och formen! Kul att ha till desserter och förrätter. Blir liksom lite roligare att laga mat då. Var tvungen att testa att göra minipajer nu ikväll. Riktigt gott blev det!

Imorgon hoppas vi på uppehåll! Planen är att montera det sista takfötret på övervåningen och försöka hinna sätta resten av luftspalten i taket. Vore så skönt att ha kommit så långt!

För övrigt har vi grejat med spaljen vid odlingskragarna, får visa bilder snart… Trevlig helg på er!!

3 svar to “Nu närmar det sig!”

  1. Josef Boberg 8 juli, 2016 den 21:27 #

    Trevlig helg Du med !

  2. Mirjam 11 juli, 2016 den 15:06 #

    Vad fint ni får!! Har hittat hit via husvagnsinlägg. Ser att ni renoverat och fixat så fint. Kommer du ihåg vad ni använde för färg? Har den fungerat? Alla på färgaffären blev så osäkra på just husvagn om färgen skulle fästa osv.

    • inredamedmera 11 juli, 2016 den 17:50 #

      Oj, det var ju några år sedan nu! Allt har hållt sig bra. Vet inte om du menar väggarna eller laminatet runt luckorna? Själva luckorna har vi bara dekorplastat. Vet att vi hade en färg till väven på väggarna och en annan till det andra. Jag tog med en lucka till färgaffären. Sen slipade och tvättade jag innan jag målade. Till väggarna har jag för mig att vi hade en väggfärg med hög glans, men som sagt länge sen nu… Lycka till!

Kommentera

