Maskinhaveri 

30 Aug

Igår blev jag lite trött. Inställd på att få färdigisolerat där uppe men så blev det inte. Efter en hel del strul med maskinen i lastbilen (som blåser in isoleringen) fick killarna köra härifrån utan att något blivit gjort. 

Som tur var dök dem upp i morse igen. Efter en hel dags skruvande skulle ju felet vara åtgärdat. Sen tog det stopp igen…

Som tur var åtgärdades felet och när jag var på jobbet idag fick jag bildbevis från min mamma och E att jobbet var slutfört. Så skönt! 

Jag får fota när det är lite ljusare där uppe. Inte så mycket att se men till helgen är tanken att vi ska börja regla väggar. Det får ni inte missa, jag håller er uppdaterade! 

Kikade förresten i den nya Ikea-katalogen, måste ju samla så mycket inspiration jag bara kan nu! Hittade bland annat denna fiffiga lösning med bokhyllor och sittplats vid ett fönster, så härligt! Kanske får bli en variant av denna… 

Bild lånad från Ikea

Kommentera

