Ny säsong 

31 Aug

Snart, riktigt snart är september här. En månad jag gillar oerhört mycket! 

Hösten smyger sig på och man kan hitta många fina fynd i naturen. Färgerna slår om mot de varmare tonerna utomhus och man kan tända ljus och mysa inne på kvällarna. 

Efter en skön sommar byter vi nu säsong och hinner längta lite efter sommaren innan den är på besök igen. Jag gillar variationen av årstider. Även om jag nu får pälsa på mig ordentligt frusen som jag är. 

Återkommer med bilder från övervåningen inom kort. Ha en härlig onsdag! 

Kommentera

