Arkiv | 12:04

En snygg lampa!

1 Feb

Jag hittade den här snygga lampan och kunde inte låta bli att dela med mig… Borde inte vara så svårt om än rätt tidsödande att fixa en sån här själv. Om du inte känner dig tillräckligt kreativ men vill ha lampan iallafall så finns den att köpa här.

Bildkälla 

Nej, nu SKA jag verkligen leta på dom där kläderna;). Ha en riktigt bra onsdag allihopa!

En penna runt halsen?

1 Feb

Ja jag hittade ett roligt tips på hur man efter lite trixande kan fixa till ett supefint halsband av några pennor i härliga färger. Pefekt pyssel för barnen om man har några pennstumpar som ligger och skräpar! Visst är det fint?! Blev du sugen på att testa så hittar du beskrivningen här.

Nej nu ska jag ta och leta på lite kläder som jag kan ha på mig imorgon när det är dags för utbildning med jobbet. Blir en lång dag, åker vid sju och är i bästa fall hemma vid åtta på kvällen. Hoppas att snön inte ställer till med tågförseningar! Vill gärna sova i min egen säng…